Τρίτη, Ιουλίου 24, 2018

Στον Εδεσσαίκό ο Νάσος Τσιάκαλος , όπως είχε προαναγγείλει ο ''Φ.Π''









Ο "Φ.Π" είχε προαναγγείλει προ δεκαημέρου όταν ο παίκτης έμενε ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ , ότι ο Εδεσσαίκός και ειδικάο Πέτρος Πασαλής θα κινηθούν σοβαρά για την απόκτηση του 17 χρονου επιθετικού απο την Α.Α.Γ Νάσου Τσιάκαλου  και χθες η μεταγραφή ανακοινώθηκε επισήμως
Ο Τσιάκαλος αποτελούσε διακαή πόθο του προέδρου των '"πρασίνων" από το 2016 και παρότι τις τελευταίες ημέρες είχε προτάσει από τις ομάδες Κ 20 του Ατρομήτου του Αρη και της Ξάνθης , επέλεξε τον Εδεσσαίκό.Πάντως στην τελική απόφαση του έπαιξε ρόλο και το γεγονόες ότι ήθελε να παραμείνει κοντά στην οικογένεια και το πατρικό του (διαμένει στην Γουμένισσα) αφού από τον Σεπτέμβρη θα είναι μαθητής Γ΄Λυκείου και υποψήφιος στις Πανελλαδικές εξετάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ , όντας μάλιστα άριστος μαθητής
Οι πρώτες δηλώσεις του"Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Εδεσσαικό.Ευχαριστώ πολύ την διοίκηση της ομάδας και ιδιαίτερα τον πρόεδρο Πέτρο Πασσαλή για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου.Είμαι απολύτως σίγουρος πως έχω κάνει την καλύτερη δυνατή επιλογή για το μέλλον μου.""

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα