Γιάννης Σηφάκης " 3η φορά πάνε να κλέψουν τον δρόμο από την Πέλλα!!! Ο
Υπουργός μιλά για αλλαγή μελετών που θα κάνουν τις παρακάμψεις από
δρόμο…δρομάκι χωρίς νησίδα - η χρηματοδότηση στις καλένδες με
συμπαιγνία ΝΔ ( Κυβέρνηση – Περιφέρεια)
Η συζήτηση που έγινε στην Βουλή για τις οδικές παρακάμψεις Χαλκηδώνας και
Γιαννιτσών απέδειξε ότι έχει στηθεί συμπαιγνία της ΝΔ ( Κυβέρνηση και
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ) σε βάρος της Πέλλας.
Ο Υπουργός, ούτε λίγο ούτε πολύ, επιχειρηματολόγησε ότι προκειμένου να
ελπίζουν… κάποτε σε χρηματοδότηση οι οδικές παρακάμψεις Χαλκηδώνας και
Γιαννιτσών πρέπει να …. υποβαθμιστούν σε δρόμο πλάτους 11 m ( όσο το
πλάτος της οδού Μελίσσι – Μαυροβούνι) από 21 m που έχουν εγκριθεί( δύο
λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και στην μέση νησίδα) και να γίνουν και
δύο ακόμη μελέτες, επιμένοντας ότι το έργο είναι ανώριμο γιατί πρέπει να
αλλάξουν οι ώριμες μελέτες και ενώ έχουν εγκριθεί οι απαλλοτριώσεις!!!!
Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας δηλώνει σε όλους τους τόνους ότι
το έργο είναι ώριμο. Την ίδια ώρα όμως έχει «κολλήσει» τις εγκεκριμένες και
χρηματοδοτημένες από την προηγούμενη κυβέρνηση απαλλοτριώσεις για τις
οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνος.
Διγλωσσία και συμπαιγνία. Ας συνεννοηθούν μεταξύ τους αφού το έργο είναι
Περιφερειακό και οι ίδιοι είναι ομοϊδεάτες. Η Πέλλα δεν θα ανεχθεί άλλο
τέτοιες πρακτικές.
Από την άλλη εντέχνως από κάποιους αναφέρεται ως χρόνος ολοκλήρωσης
των ώριμων μελετών για τις οδικές παρακάμψεις το 2013 ( και όχι το 2011
που ολοκληρώθηκαν) σε μια προσπάθεια αποφυγής ευθυνών για την
«κλοπή» των 120 εκατομμυρίων που προορίζονταν για τον δρόμο δύο ημέρες
πριν τις εκλογές του 2012 όταν κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ.
Η Πέλλα συνεχίζει να εμπαίζεται διαχρονικά ακόμη και για τα αυτονόητα.
Μια αξιοπρεπή οδική σύνδεση προς την Θεσσαλονίκη όταν όλες οι
πρωτεύουσες των Περιφερειακών Ενοτήτων της Κεντρικής Μακεδονίας έχουν
πολύ καλή οδική σύνδεση με το μητροπολιτικό κέντρο.
Οι εξελίξεις αυτές αποδεικνύουν ακόμη τις σοβαρότατες ευθύνες του
πολιτικού προσωπικού δεκαετιών που εκλέγεται και επανεκλέγεται επί 20
χρόνια με βάση μόνο τις προσωπικές εξυπηρετήσεις αλλά δεν κατάφερε
ούτε το στοιχειώδες για την Πέλλα. Έναν αξιοπρεπή δρόμο.
Την μεγάλη αυτή υστέρηση πρέπει να την καλύψει η Πέλλα αν φυσικά έχει
στοιχειώδη συναίσθηση της αυτοσυντήρησης της.
Να διεκδικήσει ενωμένη :
1. Να μην υποβαθμιστούν οι οδικές παρακάμψεις Χαλκηδώνας και
Γιαννιτσών από δρόμο σε…δρομάκι. Να παραμείνουν οι μελέτες με
πλάτος 21 m ( δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση με νησίδα στην
μέση). Να προχωρήσουν οι απαλλοτριώσεις και να επιδιωχθεί από
τώρα η ωρίμανση της χρηματοδότησης του έργου αντιμετωπίζοντας
άμεσα τις όποιες λεπτομέρειες ( που κάποιοι πάνε να τις κάνουν…βουνό
μόνο και μόνο για να πάει το έργο στις καλένδες..).
2. Να εκκινήσει το έργο των παρακάμψεων και συγχρόνως με την
κατασκευή τους να μελετηθεί η διαπλάτυνση των τμημάτων Παραλίμνη
– Γιαννιτσά και Μελίσσι – Μαυροβούνι για να αποκτήσουν πλάτος 21
m ( με νησίδα) με αποτέλεσμα όλη η οδός μελλοντικά να έχει τα ίδια
χαρακτηριστικά.
3. Να συνεχιστεί η πολιτική προώθησης της σιδηροδρομικής σύνδεσης στο
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταφορών, όπως είχε προγραμματιστεί από
την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και της διασυνοριακής σύνδεσης μέσω Προμάχων
που εξασφαλίζει προοπτικά και την κατασκευή της κάθετης από την
Εγνατία Οδό προς την Πέλλα.
Ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους μπροστά στην νέα κατάσταση που
διαμορφώνεται. Μόνο ο συντονισμός μακριά από άλλες σκοπιμότητες
μπορεί να φέρει αποτέλεσμα, να μην επιτρέψουμε ξανά πισωγυρίσματα με
την Πέλλα στον αστερισμό της αφάνειας και της εγκατάλειψης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου