Δευτέρα, Απριλίου 19, 2021

Αλμωπός "Μας αδικεί η βαθμολογική συγκομιδή θα έχουμε καλύτερη συνέχεια" δήλωσε ο Μάνιος

 



Ο παίκτης -αποκάλυψη του Αλμωπού στους μέχρι τώρα αγώνες του πρωταθλήματος  FL Παναγιώτης Μάνιος μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ μετά το χθεσινό θριαμβευτικό 4-1 επί του Απόλλωνα Πόντου και δήλωσε αισιόδοξος για τη συνέχεια

"Πιστεύω η ομάδα μας μέχρι στιγμής αδικείται από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, έχουμε δώσει 6 παιχνίδια και έχουμε λιγότερους βαθμούς από όσους πιστεύω ότι δικαιούμαστε, αλλά η συνέχεια θεωρώ και ελπίζω θα είναι αρκετά καλύτερη γιατί έχουμε ένα αρκετά φιλόδοξο σύνολο και έχουμε ένα κλίμα στα αποδυτήρια, που όλες οι ομάδες θα το ζήλευαν! Το σημαντικό για μένα είναι να κερδίζει η ομάδα και ό,τι περνάει από το χέρι μου, είμαι διατεθειμένος να το κάνω για αυτό το σκοπό!

Εχω πετύχει 3 τέρματα και 1 ασίστ και ελπίζω σε μια ανάλογη συνέχεια, για να εκπληρώσω και τους προσωπικούς μου στόχους, πέρα από τους στόχους που έχουμε θέσει σαν ομάδα! Στον Αλμωπό Αριδαίας ήταν πολύ εύκολο να πάρω την απόφαση να έρθω, καθώς αγωνιζόμενος σαν αντίπαλος με την νυν ομάδα μου κατάλαβα οτι λειτουργεί σε επαγγελματικά πρότυπα σε όλους τους τομείς και αυτό θα με βοηθούσε να εξελιχθώ σε προσωπικό επίπεδο. Μετά όλα τα άλλα ήταν εύκολα με την διοίκηση της ομάδας, ώστε να δώσουμε τα χέρια και να συνεργαστούμε."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα