Παρασκευή, Ιουνίου 18, 2021

Παραμένει στον πρωταθλητή ΠΑΟΚ η Γιαννιτσιώτισσα Κωνσταντίνα Στράντζαλη

 




Η 22 χρόνη διεθνής χαφ που κατέκτησε ένα ακόμη πρωτάθλημα φέτος με τον ΠΑΟΚ  συμφώνησε να συνεχίσει στον "Δικέφαλο" για νέους τίτλους και καλύτερες πορείες στο Τσάμπιονς Λιγκ 

 Οι δηλώσεις της μετά την συμφωνία στην επίσημη ιστοσελίδα του acpaok.gr:

«Εκτιμώ την εμπιστοσύνη που μου δείχνει ο Σύλλογος εδώ και τόσα χρόνια και ευχαριστώ τον κ. Κατσαρή και όλο το Δ.Σ του ΑΣ ΠΑΟΚ, όπως επίσης και τον έφορο του τμήματος, κ. Βαρδαλή. Αυτός θα είναι ο ένατος χρόνος μου στην ομάδα, ξεκινώντας απ’τις ακαδημίες και έπειτα από 5 πρωταθλήματα και 1 κύπελλο για μένα ο ΠΑΟΚ είναι οικογένεια. Ο Σύλλογος στοχεύει όλο και ψηλότερα και αυτό ταιριάζει με τις φιλοδοξίες και τα όνειρά μου και θα χαρώ πολύ να είμαι μέρος των επιτυχιών που θα ακολουθήσουν. Η ανανέωση για εμένα ήταν μια εύκολη απόφαση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα