Δευτέρα, Μαΐου 20, 2019

Ανακοίνωσε την αποχώρησή του Από την Δόξα Μελισσίου ο Κώστας Φάβας








Η ανακοίνωση
"Κάπου εδω κλείνει ο κύκλος μου στη ΔΟΞΑ ΜΕΛΙΣΣΙΟΥ!!!Σε ένα χρόνο μετα την επέμβαση μου 16 ΜΑΪ́ΟΥ του 2018 ,απο την αποθέωση στην αμφισβήτηση , απο πρωταγωνιστής(ποδοσφαιριστής ) σε κομπάρσο (εξέδρα)...ευχαριστώ όλους αυτούς με τους οποίους συνεργάστηκα στη ΔΟΞΑ ΜΕΛΙΣΣΙΟΥ (παράγοντες - προπονητές - ποδοσφαιριστές -χορηγούς) ολα αυτα τα χρόνια , και φυσικά τους φιλάθλους της ΔΟΞΑΣ!!! Ιδιαίτερα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Καρατζά Χαράλαμπο( ΣΕΡΡΑΙΚΟ)τον κύριο Βασίλη Παναγιωτίδη ,τον ΓΙΩΤΗ ΦΩΣΤΗΡΟΠΟΥΛΟ και φυσικά την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ μου που ήταν πάντα ΔΙΠΛΑ μου στις εύκολες και τις δύσκολες στιγμές !!! Για τη νέα ΔΙΟΙΚΗΣΗ της ΔΟΞΑΣ εύχομαι μέσα απο τη καρδιά μου τα καλύτερα ,υπομονή και κουράγιο ...εγω θα ειμαι ΠΑΡΩΝ όποτε με χρειαστείτε γτ η ΔΟΞΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ,η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΣΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΣΗΜΑ, ολοι περαστικοί είμαστε"!!!!
Με τιμή ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΦΑΒΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα