Δευτέρα, Απριλίου 27, 2020

Οι εκπαιδευτικοί Α΄βαθμιας Εδεσσας καταγγέλουν το Υπουργείο Παιδείας για το νέο Νομοσχέδιο










ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΔΕΣΣΑΣ

Θέμα: «Ψήφισμα για το Πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας»

"Η ανακοίνωση του «πολυνομοσχεδίου» από το Υ.ΠΑΙ.Θ., την Τετάρτη 22
Απριλίου , την απόλυτα ακατάλληλη χρονική συγκυρία, εν μέσω της πανδημίας,
αποτελεί κατά την γνώμη μας μία μεθοδευμένη, λανθασμένη και καταδικαστέα
ενέργεια.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αφού πρώτα επιλέγει να μην επικοινωνεί
θεσμικά, όπως «οφείλει» με τους δημοκρατικά εκλεγμένους εκπροσώπους των
εκπαιδευτικών και των Ομοσπονδιών τους, επέλεξε την ανακοίνωση ενός
νομοσχεδίου, που φέρνει μεγάλες αλλαγές στην εκπαίδευση.
Η επίκληση στη δημόσια διαβούλευση είναι προσχηματική, αφού το κείμενο
έχει ήδη παρουσιαστεί και εγκριθεί από το Υπουργικό συμβούλιο. Επομένως δεν
υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος, έτσι ώστε τα αποτελέσματα της διαβούλευσης, να
αξιοποιηθούν από το Υπουργείο. Παράλληλα φαίνεται στην πράξη να αγνοούνται οι
εκπαιδευτικοί, οι οποίοι θα υλοποιήσουν τα μέτρα, χωρίς καν να ερωτώνται, μέσω
των θεσμικών τους εκπροσώπων.
Οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν εισπράξει τα συγχαρητήρια του
Υπουργείου παιδείας για τη στάση τους στην πανδημία και την εξ αποστάσεως
εκπαίδευσης, αγνοούνται και δεν ερωτώνται για καίρια θέματα της εκπαίδευσης.
Τι εμπόδισε αλήθεια, την Πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, να
προχωρήσει σε τηλεδιάσκεψη με τα Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε. Μάλλον εδώ

έκρινε ότι η εξ’ αποστάσεως επικοινωνία δεν της ήταν χρήσιμη κι ούτε, φυσικά,
ευχάριστη. Αντιθέτως επέλεξε να «στήσει» μια επικοινωνιακή, διαδικτυακή
τηλεδιάσκεψη με τους συντάκτες του εκπαιδευτικού ρεπορτάζ.
Είναι οξύμωρο η κυβέρνηση να ζητά τη συναίνεση όλων των Ελλήνων,
προκειμένου η Χώρα να ξεφύγει από την πανδημία με τα λιγότερα δυνατά
τραύματα και απώλειες, και ταυτόχρονα να τους στερεί το αναφαίρετο και
αυτονόητο δικαίωμα της συλλογικής αντίδρασης.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, έδειξε πως αντιλαμβάνεται την άσκηση
πολιτικής, τόσο σε επίπεδο αρχών, προθέσεων όσο και συμπεριφοράς προς τους
εκπαιδευτικούς. Αυτό είναι εμπαιγμός, διότι ο διάλογος αποτελεί θεμελιώδη
λειτουργία μιας δημοκρατικής πολιτείας, όταν ταυτόχρονα με τα σχολεία κλειστά,
χωρίς κανέναν ουσιαστικό διάλογο με τις Ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών, επιλέγει
να παρουσιάσει το Πολυνομοσχέδιο για την παιδεία, σε μια συνέντευξη του τύπου.
Προς τι αυτή η βιασύνη; Τα θέματα της εκπαίδευσης, είναι λεπτά,
ευαίσθητα, σοβαρά και κρίσιμα. Απαιτούν διάλογο, ενημέρωση, επιστημονική
τεκμηρίωση σε ένα ήρεμο και ασφαλές περιβάλλον. Τι υποκρύπτει αυτή η
αδικαιολόγητη βιασύνη από μέρους της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου
Παιδείας.
Για τους λόγους αυτούς καταδικάζουμε την αντιφατική πολιτική του
Υπουργείου Παιδείας, που από τη μία πλευρά αναγνωρίζει την συμβολή των
εκπαιδευτικών στην διατήρηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, κάτω από
ομολογουμένως πολύ δύσκολες συνθήκες, και ταυτόχρονα τους απαξιώνει με την
παντελή έλλειψη διαλόγου. Η συμπεριφορά αυτή βρίσκει αντίθετους το σύνολο των
εκπαιδευτικών.

Καταγγέλλουμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. για τις αντιδημοκρατικές
της μεθοδεύσεις και ταυτόχρονα

Απαιτούμε την άμεση απόσυρση του εν λόγω Πολυνομοσχεδίου για την
Παιδεία, ζητούμε δε το ξεκίνημα ενός ουσιαστικού και σοβαρού διαλόγου για όλα
τα θέματα της Εκπαίδευσης , όταν οι συνθήκες το επιστρέψουν."

Για το Δ.Σ

Η Πρόεδρος Ο                        Γ. Γραμματέας

Ροκά Μαλαματή                    Κουρσαράκος Γ. Δημήτριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα