Πέμπτη, Ιανουαρίου 13, 2022

Αντωνίου : "Βρίσκομαι 50 χρόνια στο ποδόσφαιρο και έχω πληρώσει χρήματα.,Δεν είμαι επαγγελματίας παράγοντας.Αν είναι να φύγω από την ΕΠΟ για..."


 

Δηλώσεις στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ έκανε σήμερα το βράδυ ο Αντιπρόεδρος της ΕΠΟ και πρόεδρος της ΕΠΣ Πέλλας Στέργιος Αντωνίου με αφορμή την συνεχιζόμενη ένταση που υπάρχει ανάμεσα στο Δ.Σ της Ομοσπονδίας και τον υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη 

Ο κ. Αντωνίου μεταξύ άλλων είπε στην κρατική ραδιοφωνία 

"Τα τελευταία χρόνια προσπαθώ να παίξω ρόλο γεφυροποιού μεταξύ Διοίκησης ΕΠΟ και Υφυπουργού αλλά ο διάλογος που πρέπει να γίνει ώστε να βρεθούν οι λύσεις για το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου δεν προχωράει και αυτό είναι το πρόβλημα

Αν είναι να φύγουμε πάντως για το καλό του αθλήματος εγώ δεν έχω πρόβλημα να πάω σπίτι μου 

Γιατί δεν είμαι επαγγελματίας παράγοντας για να ακούω καθημερινά απειλές . Βρίσκομαι 50 χρόνια στο ποδόσφαιρο και έχω πληρώσει χρήματα . Όπως δεν  κρύβω ότι ανήκω στην ΝΔ 

Δεν θέλω να σχολιάσω τις απαξιωτικές δηλώσεις του υφυπουργού για το Δ.Σ της ΕΠΟ αλλά είμαστε δημοκρατικά εκλεγμένοι σύμφωνα με δικό του νόμο 

Γνωρίζει καλά ο κ.Αυγενάκης ποιοί  ευθύνονται για την αποχώρηση του Ζαγοράκη από την προεδρία και δεν είναι οι σύμβουλοι της ΕΠΟ .

Το καλοκαίρι θα γίνουν εκλογές για την ανάδειξη νέου προέδρου  και ελπίζω ότι θα βρεθεί ένα πρόσωπο ευρείας  αποδοχής για να κάνουμε 5 βήματα μπροστά ως ελληνικό ποδόσφαιρο και όχι να πάμε πίσω" 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα