Τρίτη, Ιουλίου 25, 2017

Στον ΓΑΣ Καματερού η Ολυμπία Ανδρίτσου , τεράστια απώλεια για τον Μ.Αλέξανδρο Γιαννιτσών !








Ο ΓΑΣ Καματερού . νεοφώτιστος φέτος στην Α1 Γυναικών ανακοίνωσε χθες μεταγραφή-βόμβα για το ελληνικό Γυναικείο Χάντμπωλ , αποκτώντας από τον Μ.Αλέξανδρο Γιαννιτσών την 19 χρονη διεθνή πλαίη μέηκερ και εκ των κορυφαίων σκόρερ του πρωταθλήματος την τελευταία διετία Ολυμπία Ανδρίτσου
Η 19 χρονη Γιαννιτσιώτισσα που είναι ήδη μέλος της Εθνικής Γυναικών θεωρείται το μεγαλύτερο σύγχρονο εγχώριο ταλέντο του αθλήματος και η αποχώρηση της δημιουργεί φυσικά τεράστιο αγωνιστικό κενό που θα πρέπει να καλύψει ο Μ.Αλέξανδρος εαν θέλει να μην έχει δυσάρεστες περιπέτειες στο νέο πρωτάθλημα
Για την μεταγραφή της η Ανδρίτσου έκανε τις παρακάτω δηλώσεις
 «Ευχαριστώ πολύ την οικογένεια του Μεγάλου Αλεξάνδρου για αυτά που μου χάρισε όλα αυτά τα χρόνια. Τις συμπαίκτριές μου, τους προπονητές μου, τον κ. Γιουλβανίδη, τις αδελφές Αναστασίου και τον κ. Ταρινίδη, καθώς και την διοίκηση του συλλόγου. Στο νέο μου ξεκίνημα θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα του Καματερού για την εμπιστοσύνη τους και συγκεκριμένα τους κ.κ. Ιωάννου, Σταμούλη, Δανήλο. Προσωπικά θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για την κατάκτηση των στόχων της νέας μου ομάδας»  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα