Παρασκευή, Ιουλίου 28, 2017

Ανακοίνωσε και επίσημα την παραμονή του Παπαγεωργίου ο Εδεσσαϊκός







Ο Εδεσσαϊκός ανακοινωσε και επίσημα πριν λίγο την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Κώστα Παπαγεωργίου , κορυφαίο παίκτη της περυσινής σεζόν , όπως ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΙΛΛΕΙ ΑΠΌ ΧΘΕΣ και μετά το "ναυάγιο" της μεταγραφής του στην Βέροια 
Ο 22 χρονος μέσος δήλωσε σχετικ΄λα στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγουν
¨"Καθε ποδοσφαιριστής σε αυτή την ηλικία ονειρεύεται να συμμετέχει σε επαγγελματικές κατηγορίες.Είχα μια ατυχή κατάληξη για συνεργασία με την ομαδα της ΠΑΕ ΒΕΡΟΙΑ και εδώ θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον Γιώργο Κυκερίδη για την επιλογή του,την στήριξη και την κατανόηση που έδειξε στο πρόσωπο μου.Τώρα γυρίζω στην ομάδα που αναδείχθηκα με νέα όνειρα και φιλοδοξίες για κάτι καλύτερο.Ευχαριστώ τον πρόεδρο Πέτρο Πασσαλή,όλο το διοικητικό συμβούλιο και όλους τους ανθρώπους γύρω απ' αυτό,για την εμπιστοσύνη που δείξανε στο πρόσωπο μου.Θέλω να ευχαριστήσω επίσης το προπονητικό team, τους παλιούς και νέους συμπαίκτες μου που μου επιφύλαξαν μια χαρούμενη ατμόσφαιρα με τον ερχομό μου.Υπόσχομαι να δώσω το 110% των δυνατοτήτων μου πρώτα για την ομάδα και μαζί με αυτό να εκπληρώσω τις προσωπικές μου φιλοδοξίες¨".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα