Παρασκευή, Ιουλίου 21, 2017

Στον ΠΑΟΚ για τίτλους η Γιαννιτσιώτισσα Μαρία Χατζηπαρασίδου !



Μετά από 4 χρόνια στο Νότο η 22 χρονη διεθνής πλαίη μέηκερ του ΠΑΟΚ Μαρία Χατζηπαρασίδου επιστρέφει στην Βόρεια Ελλάδα για τον ΠΑΟΚ με στόχους πρωταθήτισμού
Η 22χρονη πλέι μέικερ πέρσι σημείωσε 144 γκολ σε 14 αγώνες (3η σκόρερ στην Α1 Γυναικών) με την φανέλα του Παναιτωλικού.






Η καριέρα της ξεκίνησε από το Μέγα Αλέξανδρο Γιαννιτσών (2009-2013) ενώ στη συνέχεια μετακόμισε στην Πάτρα για λογαριασμό της Ορμής (2013-2015).
Τη σεζόν 2015-2016 αγωνίστηκε στη Νέα Ιωνία (
Περυσι σημείωσε 144 γκολ σε 14 αγώνες (3η σκόρερ στην Α1 Γυναικών) με την φανέλα του Παναιτωλικού.
Συνολικά στην Α1 Γυναικών έχει σκοράρει 685 φορές σε 121 αγώνες.
Στις πρώτες δηλώσεις της στην επίσημη ιστοσελίδα του Α.Σ ΠΑΟΚ ανέφερε εμφανώς ικανοποιημένη

"Είμαι πολύ χαρούμενη και είναι τιμή μου που θα αγωνιστώ σε έναν Σύλλογο όπως ο ΠΑΟΚ. Ευχαριστώ τη διοίκηση για την ευκαιρία που μου δίνει. Από την πλευρά μου θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Έχω αγωνιστεί ως αντίπαλος του ΠΑΟΚ στη Μίκρα και πραγματικά με εξιτάρει το γεγονός ότι πλέον θα έχω αυτό τον κόσμο στο πλευρό μου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα