Τρίτη, Δεκεμβρίου 26, 2017

Αποχώρησε ξαφνικά αφήνοντας ... αιχμές ο Μωυσίδης από την Νίκη Βόλου "Δεν είμαι αρμόδιος να εξηγήσω το γιατί..."




Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Εδεσσαϊκού Σεραφείμ Μωϋσίδης αγωνίστηκε στο α΄εξάμηνο της φετινής περιόδου με την φανέλα της Νίκης Βόλου στον 4ο Ομιλο της Γ΄Εθνικής και είχε στο ενεργητικό του 9 συμμετοχές και ένα γκολ
Το διαζύγιο του με την ομάδα της Νέας Ιωνίας επισημοποιήθηκε στις 19/12 και ήταν μάλλον ξαφνικό όπως άφησε να εννοηθεί ο ίδιος με την αποχαιρετιστήρια δήλωσή του στην οποία έδειξε ιδιαίτερα συγκινημένος και δεμένος με την ομάδα και τον κόσμο της. 
Αναλυτικά η δήλωσή του

«Δυστυχώς όλα τα ωραία κάποια στιγμή τελειώνουν... Δεν είμαι αρμόδιος να εξηγήσω το γιατί, αλλά αποχωρώ από την ομάδα... Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο για την αγάπη του και τη στήριξη του και ένα συγγνώμη που δεν μπόρεσα να τους χαρίσω παραπάνω χαρές... Εύχομαι στο μέλλον μόνο επιτυχίες... Η Νίκη είναι κομμάτι της καριέρας μου από παλιά και την έχω στην καρδιά μου. Μπορεί να ξανασμίξουν κάποια στιγμή οι δρόμοι μας. Τέλος ένα ευχαριστώ στους συμπαίκτες μου. Ήταν τιμή μου που αγωνίστηκα στο πλάι τους. Τους εύχομαι τα καλύτερα για τη συνέχεια...»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα