Ετοιμάζεται από τον ΟΣΕ ο φάκελος του προαστιακού μέσω Γιαννιτσών για να υποβληθεί στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταφορών τον Φεβρουάριο 2019 όπως έχει εξαγγείλει ο πρωθυπουργός
Ο βουλευτής Πέλλας Γιάννης Σηφάκης συναντήθηκε με τον Γενικό
Διευθυντή Δικτύων του ΟΣΕ Γρηγόρη Σαμπατακάκη και ενημερώθηκε
για την πρόοδο στην προετοιμασία του φακέλου του έργου
«Προαστιακός Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών με
παράκαμψη προς Αριδαία» για την υποβολή του στο Ευρωπαϊκό
Πρόγραμμα Μεταφορών (CEF).
Διευθυντή Δικτύων του ΟΣΕ Γρηγόρη Σαμπατακάκη και ενημερώθηκε
για την πρόοδο στην προετοιμασία του φακέλου του έργου
«Προαστιακός Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών με
παράκαμψη προς Αριδαία» για την υποβολή του στο Ευρωπαϊκό
Πρόγραμμα Μεταφορών (CEF).
Ο Γενικός Διευθυντής διαβεβαίωσε τον βουλευτή ότι ο φάκελος
θα υποβληθεί στο CEF τον Φεβρουάριο του 2019 εμπρόθεσμα.
θα υποβληθεί στο CEF τον Φεβρουάριο του 2019 εμπρόθεσμα.
Είναι γνωστό ότι στα πλαίσια του Αναπτυξιακού Συνεδρίου
Κεντρικής Μακεδονίας είχε παρουσιαστεί η μελέτη σκοπιμότητας
του έργου και στην κεντρική του ομιλία ο πρωθυπουργός Αλέξης
Τσίπρας εξήγγειλε ότι το έργο θα υλοποιηθεί και θα ενταχθεί τόσο
όσον αφορά την μελέτη αλλά και την κατασκευή του στο CEF.
Κεντρικής Μακεδονίας είχε παρουσιαστεί η μελέτη σκοπιμότητας
του έργου και στην κεντρική του ομιλία ο πρωθυπουργός Αλέξης
Τσίπρας εξήγγειλε ότι το έργο θα υλοποιηθεί και θα ενταχθεί τόσο
όσον αφορά την μελέτη αλλά και την κατασκευή του στο CEF.
Το σύνολο του κόστους του έργου ( συμπεριλαμβανομένων των
αναγκαίων μελετών) προϋπολογίζεται σε 200 εκατ. € αλλά
αναγκαίων μελετών) προϋπολογίζεται σε 200 εκατ. € αλλά
αναμένεται το τελικό κόστος του (μετά την έκπτωση της δημοπρασίας)
να κυμανθεί περί τα 130 εκατ. ευρώ. Στον προϋπολογισμό πρέπει
να προστεθεί και το κόστος των αναγκαίων απαλλοτριώσεων στα σημεία
να προστεθεί και το κόστος των αναγκαίων απαλλοτριώσεων στα σημεία
που δεν υπάρχει ήδη απαλλοτριωμένη ζώνη.
Το έργο περιλαμβάνει συνοπτικά:
Την κατασκευή νέας μονής ηλεκτροδοτούμενης γραμμής μήκους
88,7 km με πλάτος τυπικής διατομής 6,60 m Άγιος Αθανάσιος
– Χαλκηδώνα – Κουφάλια- Πέλλα – Νέα Πέλλα – Γιαννιτσά
– Γαλατάδες/Καρυώτισσα – Δάφνη/Καλύβια – Σκύδρα
Την κατασκευή παράκαμψης Σκύδρα – Αριδαία.
Η συχνότητα των συρμών θα είναι ανά 1 ώρα με αριθμό
μετακινούμενων επιβατών και κατά τις δύο κατευθύνσεις 8000
επιβάτες/ ημέρα. Ο χρόνος απλής διαδρομής θα είναι 1h 08’
για την Έδεσσα, 55’ για την Σκύδρα και 1h 15’ για Αριδαία.
Θα τοποθετηθούν 25 ΑΣΙΔ ( αυτόματο σύστημα ισόπεδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου