Δευτέρα, Απριλίου 13, 2020

θα διακοπούν τα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου " εκτιμά ο Αυγενακης!!






Την εκτίμηση του οτι οι φετινές διοργανώσεις του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου ανα την Επικράτεια δεν θα ολοκληρωθούν τελικά λογω της Πανδημιας εξέφρασε ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενακης σε πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε στο Ηράκλειο Κρήτης
Τα οσα είπε σχετικά


"Εγώ βάζω έναν όρο μονάχα. Αυτος είναι η υγεία, η ζωή. Εάν οι ειδικοί, οι επιστήμονες, μας συμβουλέψουν για κάποια πράγματα οπως το κάναμε από την πρώτη στιγμή σαν Υπουργείο Αθλητισμού τότε δεν έχω κανένα λόγο να αρνηθώ και να επικροτήσω ή να μη συνηγορήσω σε μία απόφαση ενός συλλογικού οργάνου. Για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο την απόφαση θα την πάρει το αρμόδιο όργανο της ΕΠΟ. Η εκτίμησή μου είναι ότι μάλλον δεν θα μπορέσει να συνεχιστεί το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, αλλά αυτή είναι η εκτίμησή μου. Αυτή η εκτίμηση προέρχεται βάσει του κόσμου που συναναστρέφομαι, των μηνυμάτων που εισπράττω και ακούω, είμαι μέσα στο χώρο, μέσα στην αθλητική οικογένεια. Αλλά, αυτό είναι εκτίμηση και δεν είναι θέση.
Ν’ ακούσουμε πρώτα τι θα πουν οι ειδικοί και μετά θα πάρω εγώ θέση. Δεν πρόκειται να πρωτοπώ εγώ, αλλά ας μιλήσουν πρώτα οι ειδικοί, που είναι τα συλλογικά όργανα και μετά ακολουθεί ο υπουργός. Το καταλαβαίνω ότι αν διακοπούν ξαφνικά τα πρωταθλήματα θα υπάρξουν αδικίες, γι’ αυτό το λόγο οι άμεσα εμπλεκόμενοι και υπεύθυνοι που είναι τα συλλογικά όργανα του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου καλό θα είναι να τα λάβουν όλα αυτά υπόψη τους πριν αποφασίσουν και καταλήξουν σε μένα σε μια απόφασή τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα