Τρίτη, Μαΐου 19, 2020

Από την φυλακή ο... Θρύλος Κοκε... δακρύζει για τονΑρη και ονειρεύεται να ξαναβρεθεί στο Χαριλαου. Ως τι αραγε...













,






Από τα "σίδερα της φυλακής" όπου βρίσκεται εδω και 6 μήνες ο ζωντανος ...θρύλος του λαού του Αρη Σερχιο Κοκε, δακρύζει οταν τον ρωτούν για την ομάδα της... καρδιάς του και δινει ραντεβού  επιστροφής για το μέλλον!
Ως τι; Γιατι οχι ως... επενδυτής!
Άλλωστε την τελευταία φορά που έφυγε απο την ομαδα (ή τον εδιωξαν για την ακρίβεια ως υπερβαρο) το 2017 είχε επιτεθεί με τα χειρότερα λόγια στον Καρυπίδη αποκαλώντας τον ψεύτη και ανίκανο να οδηγήσει την ομάδα ψηλά
Λέτε;
Προς το παρόν πάντως... κλαίει απο την φυλακή και απαντά ερωτώμενος για τον Άρη 
"Αυτή η ερώτηση μου αγγίζει την καρδιά και καθώς γράφω την απάντηση, μου έρχονται δάκρυα στα μάτια. Ο Άρης και όλο αυτό που τον περιβάλλει είναι ό,τι καλύτερο έχω βιώσει μέχρι στιγμής και δεν χρειάζεται να πω τίποτα στους οπαδούς γιατί τα αισθήματα είναι αμοιβαία.
Είχα την ευκαιρία να μιλήσω λίγες ημέρες πριν με έναν φίλο και πρώην παράγοντα της ομάδας, τον Γιάννη Κόντη. Μου μετέφερε το ενδιαφέρον των οπαδών για μένα και του ζήτησα να γνωστοποιήσει τις ευχαριστίες μου.
Δεν ξέρω αν το έκανε, αλλά θέλω να τους δώσω συγχαρητηρία για τη νίκη με 4-1 κόντρα στον ΠΑΟΚ (σ.σ. 4-2 το σκορ του συγκεκριμένου αγώνα που έγινε στο "Βικελίδης"), που ήρθε την περίοδο που έμπαινα στη φυλακή. Ήμουν τυχερός που είδα τα στιγμιότυπα στην τηλεόραση.
Από εδώ θέλω να τους ευχαριστήσω για την αγάπη που μου έδειξαν και που συνεχίζουν να μου δείχνουν και να ξέρουν πως ο Άρης είναι το καλύτερο πράγμα που συνέβη στη ζωή μου. Εάν το θέλει ο Θεός, θα τα πούμε σύντομα. VAMOS ARIS".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα