Παρασκευή, Φεβρουαρίου 05, 2021

Παραιτήθηκε αιρετός της ΔΑΚΕ/ΝΔ Δασκάλων με "βολές" εναντίον της Κεραμέως !

 



Κάνει λόγο για " συνθήκες δημοκρατικής εκτροπής" !

Αναλυτικά

Επιστολή παραίτησης του Αιρετού Διαμαντόπουλου Ηλία από το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Πέλλας»

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,

Σας ενημερώνω ότι την Τετάρτη 3-2-2021 κατέθεσα, όπως άλλωστε είχα δηλώσει και δεσμευτεί, την 

παραίτησή μου από τη θέση του Αιρετού του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Πέλλας. Πρόκειται για μια απόφαση την οποία 

υπαγορεύει η μέχρι τώρα συνδικαλιστική μου διαδρομή καθώς και ο προσωπικός αξιακός μου κώδικας. Στη 

ζωή μου έχω μάθει να ζω, να πράττω και να αγωνίζομαι πάντα, με αξιοπρέπεια.

Αναμφισβήτητα την κύρια ευθύνη για τη διαμορφωθείσα κατάσταση έχει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου 

Παιδείας η οποία, παρά την αντίθεση των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών, προχώρησε εν μέσω πανδημίας στη 

διεξαγωγή των εκλογών για ανάδειξη αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια. Αγνόησε ακόμη και την 

απόσυρση όλων των ψηφοδελτίων όλων των παρατάξεων. Το 3% της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στις 

εκλογές σε τοπικό επίπεδο και το 5% σε πανελλαδικό επίπεδο, δεν άφησε κανένα περιθώριο νομιμοποίησης 

της διαδικασίας.

Είναι σαφές ότι τα Υπηρεσιακά Συμβούλια δεν είναι δυνατό να λειτουργούν ούτε με «αιρετούς» που είχαν 

δηλώσει ότι δεν είναι υποψήφιοι, ούτε με σφετεριστές της αιρετής εκπροσώπησης των εκπαιδευτικών (κάτω 

από συνθήκες δημοκρατικής εκτροπής).

Καταπατώντας κάθε έννοια δημοκρατικής διαδικασίας και δημοκρατικής εκπροσώπησης των συναδέλφων

καταργούν ουσιαστικά το θεσμό του Αιρετού με την αποπομπή του από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια.

Δυστυχώς όμως, στο εξής και για τα επόμενα δύο χρόνια, όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές θα 

πραγματοποιούνται από τα διορισμένα μέλη και από ΔΟΤΟΥΣ αντικαταστάτες των αιρετών που δεν θα 

έχουν καμία νομιμοποίηση. 

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι, με αφορμή την παραίτησή μου από τη θέση του αιρετού του Π.Υ.Σ.Π.Ε. 

Πέλλας, θεωρώ υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους εσάς τους εκπαιδευτικούς της Π.Ε. 

Πέλλας και την παράταξή μου Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. για τη δυνατότητα που μου δώσατε να υπηρετήσω τον κλάδο 

ως εκπρόσωπός σας στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.

Κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως Αιρετός εκπρόσωπος όλων σας, αγωνίστηκα για τη διασφάλιση 

αποτελεσματικών λύσεων στα προβλήματά σας, με διαφάνεια, αφοσίωση, σύνεση, υπευθυνότητα και 

αξιοπιστία. Ήμουν πάντα δίπλα σας με άμεση και έγκυρη ενημέρωση για όλα τα εκπαιδευτικά θέματα.

Στόχος μου ήταν να βρίσκομαι δίπλα στην καθεμιά και στον καθένα σας με γνώμονά μου την έντιμη σχέση, 

την ειλικρίνεια, την ισονομία, την αξιοκρατία και τη διαφάνεια. Λειτουργώντας συναδελφικά και 

αρνούμενος τη λογική της πελατειακής σχέσης και της μονοπαραταξιακής έκφρασης προσπάθησα με τη 

στάση μου, τις ενέργειες και τη συμπεριφορά μου να είμαι ΑΙΡΕΤΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

Παραμένω δίπλα σας ως Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε Γιαννιτσών και είμαι στη διάθεσή 

σας για ό,τι χρειαστεί και ζητηθεί. Δεσμεύομαι πως θα συνεχίσω να σας ενημερώνω για όλα τα θέματα των 

υπηρεσιακών μεταβολών, να συνεργάζομαι με τους συλλόγους εκπαιδευτικών του νομού μας και να 

παρεμβαίνω όπου χρειάζεται και είναι δυνατόν.

Συνεχίζουμε μαζί…

Πάντα στη διάθεσή σας

Διαμαντόπουλος Ηλίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα