Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2021

Παραίτηση μέλους της Νομαρχιακής ΣΥΡΙΖΑ Ν. Πέλλας

 




"Συντρόφισσες και σύντροφοι,


ξημερώματα Πέμπτης 16 Δεκεμβρίου 2021 εγινα αποδέκτης υβριστικών μηνυμάτων απο τον συντονιστή της Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ -Π.Σ Ν. Πέλλας κ. Σγουρούδη, μέσω της γνωστής εφαρμογής ηλεκτρονικών μηνυμάτων messenger. 
Όπως γνωρίζετε ,  έχω διαφωνήσει εσωκομματικά στο παρελθόν με τις δημόσιες αναρτήσεις του κ. Σγουρούδη στο Facebook.O κ. Σγουρούδης έκρινε σωστό να μου στείλει υβριστικά μηνύματα στο messenger μη δεχόμενος την κριτική μου προς τις δημόσιες πολιτικές του τοποθετήσεις. Αυτή του η πράξη  αποτελεί προσωπικό τραμπουκισμό αλλά και το λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί , όπως θα δείτε , εκτός του ότι δεν αρμόζουν σε Συντονιστή του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ με προσβάλλουν προσωπικά .     
Μετα απο αυτό το συμβάν και φοβούμενος ότι το μένος του προς το πρόσωπό μου ίσως τον ωθήσει και σε άλλου είδους ενέργειες,  καταθέτω την παραίτηση μου απο την Νομαρχιακη Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ Ν. Πέλλας.
 Εύχομαι στον σύντροφο / συντρόφισσα που θα με αντικαταστήσει καλή θητεία και παρακαλώ όλους τους συντρόφους και τις συντρόφισσες να διαφυλάξουν την ενότητα στον ΣΥΡΙΖΑ - Π.Σ Ν.Πέλλας .
Σας παραθέτω συνημμένα τα υβριστικά προσωπικα  μηνύματα που δέχτηκα."

Με συντροφικούς χαιρετισμούς 
Τζάκος Αντώνης
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα