Δευτέρα, Μαρτίου 05, 2018

Διευκρινίσεις του Μιχάλη Κουφωνάκη για τον ρόλο του στην συμμετοχή της ΕΠΣ Πέλλας στο τουρνουά της Ιταλίας










Σε απαραίτητες όσο και χρήσιμες διευκρινίσεις προέβη χθες ο γνωστός αθλητικογράφος του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου της Θεσ/νίκης Μιχάλης Κουφωνάκης αναφορικά με  την συμμετοχή της ΕΠΣ Πέλλας στο διεθνές τουρνουά "ROMA KAPUT MUNDI'' της Ιταλίας και τον δικό του σχετικό ρόλο
Οπως μας ανέφερε κατ΄αρχάς ''Πρόκειται για ένα παγκόσμιας εμβλέλειας τουρνουά το οποίο διοργανώνει εδώ και δεκαετίες η μεγαλύτερη Ερασιτεχνική Περιφέρεια Ποδοσφαίρου της Ιταλίας , αυτή του Λατίου της Ρώμης, με τους ανθρώπους της οποίας διατηρώ άριστες σχέσεις.''
Σε ότι αφορά την δική του ενασχόληση με την διοργάνωση αυτή, σύμφωνα με τον ίδιο χρονολογείται από τις εποχές της παρουσίας του στην Νομαρχία Θεσ/νίκης ,σε ρόλο συνεργάτη του Π. Ψωμιάδη όταν και μετείχε στο εν λόγω Τουρνουα η ΕΠΣ Μακεδονίας.
Ειδικότερα για την συμμετοχή της ΕΠΣ Πέλλας ανέφερε '' Ηταν κάτι που μου το ζήτησε το 2011 ο τότε πρόεδρος Αλκης Νουσυκήρου και εγώ δέχθηκα να μεσολαβήσω ώστε να λάβει μέρος από την Ελλάδα η Μικτή ομάδα της Πέλλας . Θεωρώ μεγάλη τιμή για τον Νομό σας να συμμετέχει επί 7 χρόνια σε έναν τόσο σπουδαίο τουρνουά , καθώς οι νεαροί παίκτες ξεφεύγουν από τα στενά πλαίσια των τοπικών πρωταθλημάτων και αποκτούν άλλες εμπειρίες. Δεν σας κρύβω ότι πολλές άλλες Ενώσεις μου έχουν ζητήσει αυτά τα χρόνια να λάβουν μέρος.
Εγώ απλώς χρησιμοποίησα την γνωριμία μου με τους διοργανωτές για να βοηθήσω στην υλοποίηση αυτής επιθυμίας του κ. Νουσηκύρου και το ίδιο κάνω και με την μετέπειτα Διοίκηση Αντωνίου , χωρίς το παραμικρό όφελος. Δεν έχω δώσει άλλωστε ποτέ  τέτοια δικαιώματα ως αθλητικογράφος
Θεωρώ πολύ σημαντική για το ποδόσφαιρο της Πέλλας την συμμετοχή της Μικτής Ομάδας  σε αυτό το τουρνουά και είναι κάτι που δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με καχυποψία, αλλά ως ένα θετικό βήμα ανάπτυξης του αθλήματος"'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα