Σάββατο, Ιουνίου 30, 2018

Πήρε και Μπρέγκου ο Α.Σ Γιαννιτσά !










Ο 34 χρονος μέσος Γιώργος Μπρέγου είνια η νέα μεταγραφή του Α.Σ Γιαννιτσά που ανακοινώθηκε πριν λίγο και ο πρώτος πάικτης από την ''μητρική" Δόξα Μαυροβουνίου που εντάσεται στην νέα προσπάθεια
Οι σχετικές δηλώσεις του  « Είμαι χαρούμενος που συνεχίζω την συνεργασία μου με τον πρόεδρο Τεο Δανιηλίδη και το νέο του εγχείρημα , πιστεύω ότι γίνεται  μια καλή δουλειά στον Α.Σ. Γιαννιτσά και η ομάδα θα  είναι απόλυτα έτοιμη για το πρωτάθλημα της Γ’ εθνικής.
Εγώ ανανέωσα την συνεργασία μου με την ομάδα,  έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στον πρόεδρο  και παρότι υπάρχει ένα μικρό ενδεχόμενο να μεταναστεύω, για οικογενειακούς λόγους,  το δελτίο μου  θέλω να είναι εκεί  και  να βοηθήσω και εγώ από την πλευρά μου όσο μπορώ.»
Ο Μπέγκου έχει παίξει σε πολλές ομάδες όπως  Μαυροβούνι , Αλμωπός ,  Νάουσα Μ.Αλέξανδρο Εσωβάλτων, Καστοριά, Αετός Σκύδρας Αναγέννηση Γιαννιτσών, ΠΑΟΚ και Απόλλωνα Κρύας Βρύσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα