Τετάρτη, Απριλίου 17, 2019

"Απίστευτο" Πρώην ποδοσφαιριστής της Βέροιας κατέθεσε ενόρκως ότι απειλήθηκε από τον Καρυπίδη για να χάσει και μετά ...ανασκεύασε !!!








Λίγες ώρες αφότου ο πάντοτε...υπερήφανος και...αδέσμευτος Αρης ψήφιζε "με τα δύο χέρια" τον υποψήφιο του ΠΟΚ στην  Σουπερλίγκα , είδε το φως της δημοσιότητας η ένορκη κατάθεση του πρώην ποδοσφαιριστή της ¨παλιάς" Βέροιας  Μπαστιάνου (Σ.Σ.ήταν δανεικός από τον Αστέρα Τρίπολης στη οποία ανέφερε φοβερά και τρομέρα πράγματα για τον ρόλο του Καρυπίδη στον περυσινό αγώνα της Φούτμπολ Λιγκ Βέροια-Αρης τον οποίο εξετάζει η Δικαιοσύνη ως "στημένο"
Τι κατέθεσε? Διαβάστε για να φρίξετε...
«Στο ημίχρονο ο πρόεδρος του Αρη Θεόδωρος Καρυπίδης με δύο συνοδούς του ήρθε έξω από τα αποδυτήρια της ομάδας μας. Την ώρα που η ομάδα μας έμπαινε στα αποδυτήρια αυτός φώναξε προς όλους τους παίκτες ότι πρέπει να χάσουμε από τον Άρη. Αναρωτήθηκε για ποιο λόγο παίζουμε τόσο καλά και είπε ότι πρέπει να παρατήσουμε το παιχνίδι». Στο τελευταίο δεκάλεπτο παρατήρησα ότι ο Άρης έκανε επιθέσεις μόνο από την πλευρά του αρχηγού της Βέροιας Καψάλη και του συμπαίκτη μου Λαζόπουλου. Ο Καψάλης το προηγούμενο βράδυ ήταν στο ίδιο τραπέζι καφετέριας με τον Καρυπίδη». Όλα αυτά φόβισαν κάποιους συμπαίκτες μου, γεγονός που μπορεί να επηρέασε την απόδοσή τους κατά τη διάρκεια του αγώνα». Ο συμπαίκτης μου Λαζόπουλος μας είπε μετά το τέλος του αγώνα ότι τον απείλησαν άγνωστοι την ώρα που έμπαινε στο γήπεδο για το δεύτερο ημίχρονο. Του είπα ότι "αν δεν χάσετε, δεν θα φύγετε ζωντανοί"». 
Λίγες ημέρες μετα ωστόσο ο ίδιος οΜπαστιάνος...αισθάνθηκε ότι ήταν ...φορτισμένος όταν κατέθετε και έσπευσε ....αυτοβούλως (σιγουρα...)με ραδιοφωνικές του δηλώσεις να ..ανασκευάσει πλήρως τα όσα ειπε ως εξής 
"Ο κύριος Καρυπίδης ήταν στον διάδρομο των αποδυτηρίων και μας είπε: "πως παίζετε έτσι;" Ποτέ δεν μας απείλησε ή μας είπε να κάτσουμε να χάσουμε. Απλά είπε πως παίζετε έτσι; Δεν το κατάλαβα, πως το εννοούσε. Στο διάδρομο ήταν δεν μπήκε μέσα στα αποδυτήρια. Ποτέ δεν μας είπε να χάσουμε ή να μας απειλήσει. Ήμουν κι εγώ φορτισμένος πάνω στην ένταση, πάντως δεν μου φάνηκε απειλητικό.
Κατέθεσα ότι στο τελευταίο δεκάλεπτο ο Άρης έκανε επιθέσεις συνεχώς στην πλευρά του Καψάλη με τον Λαζόπουλο. Εννοούσα ότι ίσως δεν μπορούσαν να παίξουν από την πλευρά μας, επειδή παίζαμε πολύ καλά. Ο Καψάλης το προηγούμενο βράδυ ήταν στο ίδιο τραπέζι καφετέριας με τον Καρυπίδη και τους είχα δει, όμως αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Απλώς είδα ότι μας χτυπούσαν σε εκείνη την πτέρυγα. Δεν ρίχνω εκεί το φταίξιμο για την ήττα μας.
Στην κατάθεση είπα ότι όλα αυτά φόβισαν κάποιους συμπαίκτες μου. Δεν εννοούσα ότι ο Λαζόπουλος μας είπε ο ίδιος πως κάποιοι τον απείλησαν. Είπα ότι τα παιδιά το συζητούσαν στα αποδυτήρια. Δεν το άκουσα εγώ με τα αφτιά μου.
Το παιδί αυτό είναι 22 ετών. Ειπώθηκε ότι κάποιος τον απείλησε. Ίσως ένιωσε φόβο. Μετά το τέλος του ματς από την ένταση έκλαιγε.
Μπορεί και να έκανα λάθος πάνω στην ένταση. Στην κατάθεση είχα άγχος, ίσως έκανα λάθος. Ποτέ δεν υπήρχε απειλή από τον  Καρυπίδη. Ποτέ δεν ήρθε μπροστά μας. Μπορεί εγώ να το είπα και να βγήκε διαφορετικά προς τα έξω. Η ένταση φέρνει και λάθη.
Τώρα έχω καθαρό μυαλό και μπορώ να το συζητήσω. Όταν ένας άνθρωπος κάνει λάθος πρέπει να βγει έξω και να το διορθώσει. Δεν θέλω να λερώσω το όνομα μου. Ήμουν φορτισμένος. Όταν κάνω λάθος, εγώ το παραδέχομαι και το διορθώνω".

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πονάς εεεε;;;

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα