Τρίτη, Μαΐου 22, 2018

Ο Κώστας Φάβας ευχαριστεί όσους του συμπαράστηκαν και συγχαίρει την Δόξα Μαυροβουνίου για τον τίτλο










Ο αρχηγός της Δόξας Μελισσίου και μεγάλος άτυχος της σεζόν στην Α1 Κώστας Φάβας με επιστολή του προς τα ΜΜΕ ευχαριστεί θερμά όσους του συμπαραστάθηκαν και συγχαίρει την μεγάλη αντίπαλο Δόξα Μαυροβουνίου για την κατάκτηση ,'οπως και την ομα΄δα του για την φετινή πορεία της.Αναλυτικά αναφέρει


"Ευχαριστώ μέσα απο τη καρδιά μου ολο το κόσμο που με τηλ-Μνμ στάθηκαν δίπλα μου αυτο το δύσκολο διάστημα για μένα , και εύχομαι ΥΓΕΙΑ σε ολο το κόσμο γιατί αυτό ειναι το σημαντικότεροοοοο!!! Κάτι τετοιες στιγμές σκέφτεσαι το ποδοσφαιρο ειναι ένα παιχνίδι , περισσότερο αξία εχει η συμμετοχή παρά το αποτέλεσμα. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην ΕΠΣ ΠΕΛΛΑΣ για τη διοργάνωση των πρωταθλημάτων , στους διαιτητές που προσπάθησαν για το καλύτερο με οποία λάθη και να έγιναν ,σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν , πολλά μπράβοοοο στη ΔΟΞΑ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ για τη κατάκτηση του πρωταθλήματος !!!! Για την ομάδα μου τη ΔΟΞΑ ΜΕΛΙΣΣΙΟΥ συγχαρητήρια σε ΟΛΟΥΣ όσους συμμετείχαν σε αυτή τη τρελή πορεία ( όνειρο ) , ειμαι περήφανος που ειμαι μέλος αυτής της παρέας , μπορεί να μην κερδίσαμε Τίτλο αλλα κερσισαμε το ΣΕΒΑΣΜΟ σχεδόν όλων !!!!Για εμενα και για πολλούς είστε ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ στις καρδιές μας ...'..

Σας ευχαριστώ ΚΩΣΤΑΣ ΦΑΒΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα