Πέμπτη, Ιουνίου 09, 2016

Τάκης Κωνσταντινίδης "Κεφάλαιο για τον Εδεσσαικό ο Πέτρος Πασσαλής"

-ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΘΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ


Ενας ζωντανός θρύλος του ποδοσφαίρου της Εδεσσας και του ευρυτερου Ν. Πέλλας ο Τάκης Κωνσταντινίδης παίρνει θέση σήμερα για τις επικείμενες εξελίξεις στα διοικητικά του συλλόγου και εκφράζεται με τα καλύτερα λόγια για τον υποψήφιο νέο Πρόεδρο Πέτρο Πασσαλή 
.Ως άνθρωπος που υπηρέτησε τον Εδεσσαικό από τις αρχές της δεκαετίας του 60 ως παίκτης , στην συνέχεια ως προπονητής και εσχάτως ως διοικητικός παράγων μέχρι το 2012, ο "κυρ Τάκης"τάσσεται ανεπιφύλακτα υπερ της Κίνησης Πασσαλή και τον χαρακτηρίζει "κεφάλαιο" για τον σύλλογο ζητώντας να στηριχθεί και να εκτιμηθεί η προσπάθεια του από τον φίλαθλο κόσμο της πόλης.
Πιό συγκεκριμένα τόνισε "Ο Πασσαλής είναι κεφάλαιο για τον Εδεσσαικό και μια μεγάλη προσωπικότητα με καρίιέρα σε κορυφαίες ομάδες της χώρας όπως ο Ολυμπιακός και ο Αρης.Πριν λίγα χρόνια όταν ήμουν στην διοίκηση του ζήτημα να αναλάβει το αγωνιστικό κομμάτι της ομάδας , αλλά μου αρνήθηκε ευγενικά τότε λέγοντας μου πως δεν ήταν έτοιμος. Τώρα πιστεύω πως είναι η κατάλληλη ώρα για τον ίδιο αφού αποφάσισε να ηγηθεί αυτής της προσπάθειας και πρέπει να στηριχθεί και να εκτιμηθεί από όλους τους φιλάθλους της πόλης , γιατί είμαι πεπεισμένος ότι θα φέρει κάτι νέο που έλειπε τα προηγούμενα χρόνια στον σύλλογο . Εγώ προσωπικά θα είμαι στην διάθεσή του για οποιαδήποτε ηθική και υλική βοήθεια μπορώ να προσφέρω. θεωρώ τέλος ότι διαθέτει μεταξύ των ονομάτων   που γράφονται και ακούγονται, κάποιους αξιόλογους συνεργάτες ικανούς να στηρίξουν μια τέτοια προσπάθεια και δεν θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρξουν άλλοι που θα επιδιώξουν να καπηλευτούν μέσω της Διοίκησης  το όνομα του Εδεσσαικού για να προωθήσουν άλλες προσωπικές τους φιλοδοξίες"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα