Κυριακή, Αυγούστου 21, 2016

Επικεφαλής της Αντιπολιτευσης και υποψήφιος Πρόεδρος της ΕΠΟ ο Γραμμένος

-ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ ΠΑΜΨΗΦΕΙ ΑΠΟ 29 ΕΝΩΣΕΙΣ 
"ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ  ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΙΚΟ  ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ"

Οπως αναμενόταν ο Πρόεδρος της ΕΠΣ Μακεδονίας Βαγγέλης Γραμμένος εκλέχθηκε πανηγυρικά πριν λίγο στη Θεσσαλονίκη επικεφαλής της Αντιπολίτευσης και πήρε το χρισμα του υποψηφίου Προέδρου της ΕΠΟ στις επερχόμενες εκλογές του Οκτωβρίου. Παρούσες στην διαδικασία 29 Ενώσεις μεταξύ των οποίων και η ΕΠΣ Πέλλας. Στις πρώτες δηλώσεις του ο κ. Γραμμένος τόνισε μεταξύ άλλων:
«Είμαι χαρούμενος και ευχαριστημένος από την όλη διαδικασία που εκλέχθηκα ομόφωνα ώστε να είμαι επικεφαλής της παράταξης για να αναλάβω την προεδρία της ΕΠΟ. Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους συναδέλφους για την επιλογή τους στο πρόσωπό μου. Με χαρά αποδέχτηκα να ηγηθώ αυτής της προσπάθειας. Στόχος είναι να αλλάξει το ποδόσφαιρο της χώρας μας και να βρει τον δρόμο που πρέπει και του αξίζει. Η κατάσταση αυτή πρέπει να λάβει ένα τέλος. Είναι μεγάλη η ευθύνη μου και πρέπει άμεσα το ποδόσφαιρο να αλλάξει και να βρει το σωστό δρόμο. Αυτό είναι μια ηχηρή απαίτηση όλων των Ελλήνων"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα