Δευτέρα, Μαΐου 14, 2018

Πασχαλάκης : Αφιέρωση με νόημα στον Σκίμπε που δεν τον κάλεσε στην Εθνική ομάδα...









Οι δηλώσεις του ταλαντουχου τερματοφύλακαμε τον τελικό
"Για τη δική μου χρονιά σε προσωπικό επίπεδο είμαι ευτυχισμένος. Σε ό,τι αφορά ομαδικά, θα ήθελα να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, αυτός ήταν ο στόχος, όμως δεν μας άφησαν να το καταφέρουμε. Πήραμε το κύπελλο και η χρονιά έκλεισε με θετικό τρόπο Εμείς είχαμε όλη τη σεζόν αποδείξει πως είμαστε η καλύτερη ομάδα. Πήραμε το κύπελλο στην έδρα τους, σπάσαμε μία παράδοση ετών και είμαστε πολύ χαρούμενοι γι' αυτο Είμαι ευτυχισμένος. Πέτυχα όμορφα πράγματα, όμως δεν μένω εδώ. Θα συνεχίσω να δουλεύω, να βελτιώνομαι και να αποδεικνύω πως είμαι άξιος για να είμαι ο βασικός τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ. Εγώ θα συνεχίσω να δουλεύω, να βελτιώνομαι και θέλω να αποδείξω πως αξίζω μία θέση, μία ευκαιρία στην Εθνική. Το Κύπελλο αυτό, εκτός των άλλων, το αφιερώνω και στον Σκίμπε."

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

    powered by στοιχημα