Κυριακή, Μαρτίου 24, 2019

"Θα παίξουμε στην Γ΄Εθνική δίνοντας έμφαση σε παιδιά του Νομού " δηλώνει ο πρόεδρος της πρωταθλήτριας ΕΠΣ Πέλλας Θύελλας Σαρακηνών









Δήλωση Ηλία Αταλασίδη στον επίσημο λογαριασμό της πρωταθλήτριας Θύελλας στο FACRBOOK

"Μια ιδέα που κυοφορήθηκε πριν απο τρια χρόνια και αρχίκα φάνταζε σαν ουτοπία σήμερα πήρε
σάρκα και οστά μιάς και η ομάδα μας εξασφάλισε και μαθηματικά την άνοδο της στην γ εθνικη κατηγορία!!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συνετέλεσαν σε αυτή την επιτυχία κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στους Νίκος Νίκου(φροντιστής),Xristos Petsis(γενικός αρχηγός),Nick Rossis(ταμείας κ υπεύθυνος ιματισμού) καθώς και τους Minas Tzioutzis ,Βάντσικ Σαρ,Gerasimos Graikos,Νίκος Τζιούτζης,Dimitris Karrasπου αγκάλιασαν και υιοθέτησαν το όραμα μου όντες αρωγοι της προσπάθειας αυτής.
Για την συνέχεια να ξεκαθαρίσω προς πάσα κατεύθυνση οτι η ομάδα δεν αλλάζει ούτε έδρα,ούτε όνομα,ούτε ΑΦΜ και θα αγωνιστεί κανονικά στην επόμενη κατηγορία δίνοντας έμφαση σε παιδιά του νομού για την στελέχωση της.
Τέλος νιώθω την ανάγκη να διευκρινίσω πως εξ´ αρχής οι προθέσεις μου ηταν αγνές και σκοπό έχω να βοηθήσω τον τόπο μου απο όποιο μετερίζι μπορέσω....και έτσι θα συνεχίσουμε ρομαντικά,ανυστερόβουλα και με όραμα για έναν τόπο που αγάπησα απο παιδί και δεν θα πρόδειδα ποτέ σβήνοντας την ιστορία της ομάδας που δημιούργησαν οι παππούδες μας αναζητώντας δόξα και εφήμερες ψευδαισθήσεις αναγνωρισιμότητας και αποθέωσης...εξάλλου πότε μου δεν υπηρέτησα την ματαιοδοξία."
Με τιμή ο πρόεδρος της πρωταθλήτριας Θύελλας Σαρακηνών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων

powered by στοιχημα